

Najpopularniejsza opona do DH!! Teraz w wersji na obręcze 35mm (WT - Wide Trail)
Bieżnik tej opony został specjalnie zaprojektowany pod trasę zawodów DH Norba, która charakteryzuje się luźną i błotnistą nawierzchnią. Ścięte w kierunku jazdy klocki środkowej części bieżnika, zapewniają mniejsze opory toczenia. Natomiast podłużne nacięcia klocków pewniej utrzymują kierunek jazdy i pracę w zakrętach. Pojedynczy oplot EXO łączy niską wagę i wytrzymałość na przebicia. Opona ta może być używana na przednie i tylne koło lub tylko na przednie w zestawie z oponą Minion DH Rear.
ZALETY: - kierunkowe, pochylone klocki bieżnika w wersji przedniej lub tylnej,
- łatwe prowadzenie w luźnym i błotnistym terenie,
Oznaczenia w różnych wersjach:
TR - Tubeless Ready
Dual - podwójna mieszanka MAXXIS
EXO - Wzmocnione ścianki boczne
3C MaxxTerra\3CMT - potrójna mieszanka (3C MaxxTerra) - średnia twardość z mieszanek 3C
DH - podwójny oplot 60TPI kompatybilny z mleczkiem uszczelniającym, posiada butyl insert dla ochrony obręczy
DD (Double Down) - Kolejny krok w ewolucji opon 2-ply dla entuzjastów enduro. Dwie warstwy kordu 120TPI wzmocnione wkładką butylową. Pozwalają uzyskać oponę zbliżoną do DH, jednak lżejszą.
WAGA:
27,5x2,50 EXO TR zwijana 3C Terra zwijana- 943g
27,5x2,50 EXO TR Dual - 945 g
27,5x2,50 3CMT TR DH 60x2 TPI - 1254g
27,5x2,50 3CMT TR EXO+ 120 TPI - 1004g
27,5x2,50 TR DD 3CMG zwijana - 1188 g